poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nowe życie w szafie

...czyli na warsztat biorę bluzkę.
Na pewno każdy znajdzie w szafie bluzkę,w której coś by zmienił, lub taką, którą kupił bez zastanowienia i mierzenia,a ona okazała się trochę za mała.
No i właśnie ja tak zrobiłam, bluzka trochę za krótka i wąska na biodrach.
Pora z niej coś zrobić,żeby móc ją nosić,a nie przekładać z miejsca na miejsce. Pokażę, jak poszerzyć i wydłużyć ubranie:)
Proponuję do tego użyć dzianiny, np cienkiej dresowej, aby wstawki były elastyczne.Ja użyłam właśnie takiej,ponieważ bluzka również wykonana jest z dresu.
Przecinamy boki wzdłuż szwu,bo obydwu stronach na taką samą wysokość,a następnie wycinamy pozostały szew,o ile jest taki gruby jak w mojej bluzce.

Opinamy tkaninę pod bluzkę i przeszywamy. Ja zaczęłam od boków, a potem opinałam dalej dookoła.



\

 Oto efekt~! Zwykły zabieg,bez fajerwerków :P ale bluzka nadaje się do noszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz