środa, 13 stycznia 2016

Torba bawełniana, czyli propozycja wielorazowej torby na zakupy.

Ja nie cierpię foliówek i kiedy zapomnę wziąć torby na zakupy szlag mnie trafia. Używam torebek bawełnianych, które szyję, bo mogę sobie dopasować szerokość ramiączek, wielkość, kolor- wszystko!
Można sobie zaszaleć i stworzyć co w duszy gra.
Strasznie mi się podoba "koniczyna marokańska"  i torba z niej uszyta,jak dla mnie wygląda świetnie, może być używana nie tylko jako "zakupowa".

Jak uszyć pojemną torbę, Krok po kroku?
Krok1.Potrzebne nam będą - bawełna, materiał pikowany i filc(opcjonalnie).

Krok2.Zaczynamy od wycięcia wszystkich elementów. Poniżej rysunek z wymiarami i ilością elementów.

Krok3,Zszywamy dno

Krok4.Następnie zabrałam się za podszewkę i wszycie w nią kieszonki

Krok5.Później, zewnętrzne elementy zszyłam ze spodem

Krok6. Zszywamy paski na ramię, prawą stroną do siebie i wywracamy, następnie przeszywamy wzdłuż.

Krok7.Zewnętrzna strona pozostaje na lewej stronie, podszewka na prawej. Wkładamy podszewkę do środka, tak żeby szwy obydwu się pokrywały, między warstwy wkładamy ramiączka.Opinamy i zaszywamy na lewej stronie.Ma pozostać mały otwór przez który przewrócimy torebkę na prawą stronę. Zaszywamy powstały otwór i gotowe!!!



4 komentarze:

  1. Świetna torba! Ach ta koniczyna marokańska - uwielbiam! Chyba sobie taką strzelę przyda się na lato:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Kupiłabym sobie taką, tyko z zamkiem :) Sprzedajesz może takie torebki bawełniane lub zamierzasz to robić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z przyjemnością wykonam na zamowienie 😉

      Usuń