piątek, 18 grudnia 2015

Lampion Ombre

Dziś, szybki i łatwy sposób na lampion z efektem ombre. Teraz przed świętami będzie się fajnie prezentował na stole wigilijnym,ale to zależy, jaki zrobicie wzór. Można zrobić też bez wzoru, będzie uniwersalny i efekt rewelacyjny.Ja akurat zrobiłam gwiazdki, bo tu już duch świąt się odezwał.
Jest to super sposób na dodanie "tego czegoś" do wnętrza, no i dodatkowo jeżeli ktoś tak jak ja wiecznie magazynuje słoiki po przetworach, to już jest na to jakiś patent :P
Życzę w takim razie powodzenia w tworzeniu!

Potrzebne Nam będą:
-słoik, wybierzcie taki,żeby później łatwo tam było włożyć świeczkę (ja wrzuciłam podgrzewacz)
-taśma papierowa
-nożyczki
-farba akrylowa (ja wybrałam biały i czarny)
-gąbka
-wstążka (opcjonalnie)

W taśmie papierowej wycinamy gwiazdki lub jakikolwiek inny wzór i naklejamy na słoik.



Na gąbkę nabieramy farbę, zaczynamy od jaśniejszego koloru, a następnie dość obficie pointujemy słoik.


Od dołu dajemy ciemny kolor, no i tu bawimy się żeby zrobić ładne przejście :)

Kiedy już mamy zamierzony efekt ombre, delikatnie zrywamy wzorki z taśmy i ta da! Powstaje takie cudeńko. Ja ozdobiłam jeszcze wstążeczką :) 

Mi się efekt końcowy meeega podoba :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz