środa, 2 grudnia 2015

No to zaczynamy!

Do założenia bloga zbierałam się od bardzo dawna. Nawet kilka powstało, nigdy nie publikowane,zostały skasowane, ale może ten wreszcie się uda. W związku z tym,że im więcej zajęć tym lepiej zorganizowany jest czas,w tą też myśl podążam i dorzucam sobie ten blog :)
Uwielbiam tworzyć,przerabiać itd. Sieć jest tak inspirująca,że braknie miejsca na komputerze na wszystkie fotki, szablony filmiki. Od wielu lat brałam się za milion rzeczy,decoupage, biżuteria, malowałam, oj czego ja nie wymyślam,ale teraz największą pasją stało się szycie! Tak! Usiadłam, uszyłam pierwszy śliniak mojemu dziecku i poszło! Spodenki, maskotki,kocyki.... wszystko na własny użytek,ale tyle się już tego nazbierało,że założyłam FanPage na Facebooku www.facebook.com/mumka.craft, na który zapraszam do komentowania i zamawiania :)
Nie da się oczywiście pominąć faktu,że mamy grudzień i zbliżają się Święta,wobec czego od takiego akcentu zaczynamy! Kilka propozycji na świąteczne ozdoby. Podpowiem,jak niektóre ozdoby zrobić łatwo i tanim kosztem. Zapraszam!

Ozdoby uszyłam z bawełny, na sznureczku lnianym.
A później ubiorę w nie choinkę i będzie mega pięknie!

1 komentarz: