czwartek, 3 grudnia 2015

Robimy ozdoby choinkowe

W związku z tym, że najbardziej cieszy własne "robione", a ozdoby masowo sprzedawane mnie osobiście trochę już nudzą, stawiam na DIY. Nie wiem,jak Wy? Stawiacie na oryginalność? Pewnie,że w sklepach da się kupić piękne ozdoby,ale jaka radość zrobić samemu! A jaki fun,kiedy działasz razem ze swoim maluszkiem:) Naprawdę polecam, jest satysfakcja i efekt :)
Chciałam przedstawić, jak tanio, szybko i mega efektownie ozdobić choinkę. Pokażę moje zeszłoroczne drzewo, ale te ozdoby w tym roku też na nim zawisną.
Potrzebne nam będą:
-paczka makaronu
-klej magiczny, do kupienia w każdym sklepie papierniczym
-wstążki lub sznurki
-farba biała lub spray (ja użyłam i tego i tego,ale to zależy od Was :)

Makaron i klej magiczny, oczywiście można kupić inny makaron,np.muszelki.


Każde kółeczko sklejamy, na początku klej ma biały kolor,ale potem kiedy wysycha robi się przezroczysty, wobec tego, chyba dlatego nosi nazwę "magiczny". Zasadniczo tworzymy dowolne kształty, ja akurat wybrałam coś w rodzaju śnieżynek. Kiedy wyschną, malujemy farbą i pędzlem lub sprayem.

Et voila!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz